Strony

Zenelejátszó

2015. április 6., hétfő

3.fejezet: A találkozás



*Leah szemszöge* Lena a tó felé vette az irányt én csak követtem...máskor is aludtam már nála de még sosem láttam alva járni...kicsit megijesztett.A tónál megállt és hirtelen felkelt..

- Hideg van...hol vagyok? -kérdezte kicsit álmos hangon..igen elfelejtett pulcsit venni na jó én is és tényleg hideg van... - A tónál vagyunk... - Miért? -kérdezte felém fordulva. - Az én sem tudom mért jöttél ide..elkezdtél alva járni és *tádám* itt vagyunk. A nagy semmiből hirtelen feltámadt a szél és farkas üvöltést kezdtünk el hallani mire amilyen gyorsan csak lehet a barátnőm mellé ugrottam. Az erdő felé fordultunk és megláttuk a két óriási farkast...igen megint a szokásos két farkas volt. Elkezdtünk hátrálni a tó felé amennyire csak tudtunk..majd hirtelen *hoplá* egy hatalmas sikítással a tóba pottyantunk. A víz mély volt és éreztem hogy süllyedek mikor egy kezet láttam magam felé nyúlni és habozás nélkül belekapaszkodtam. Mikor kiemelt a vízből az álmomban és a látomásomban is látott szőkés barna srác karjaiban találtam magam. -Át vannak fagyva..vigyük őket a hozzánk. -mondta a göndör hajú srác akinek Lena volt a karjaiban.

A srácok iszonyat gyorsan elkezdtek velünk futni.Nem éreztem mást csak hogy majd megfagyok ráadásul még a hideg széllel szembe mentünk. Egyre jobban éreztem ahogy a srác mellkasához bújok egy kis melegséget keresve. Hozzá bújva már kevésbé fagytam meg és éreztem hogy a szemeimen szépen lassan felülkerekedik az álmosság. ...

Amikor felkeltem egy idegen szobában találtam magam egyedül. Még egy kicsit fáradt voltam de akkora már az ijedség uralkodott felettem. Ráadásnak még Lena-t sem láttam úgyhogy még jobban elkezdtem aggódni. Az ajtón túlról hangokat hallottam. Nem voltak ismerősek. Két férfi hang volt...Kis gondolkozás után hogy mit is tegyek erőt vettem magamon és elindultam az ajtó felé.Megfogtam a kilincset majd lassan kinyitottam az ajtót. Mivel kicsit nyikorgott a két srác rám nézett én pedig csak álltam ott és még kicsit álmosan őket néztem. - Nem aludtál valami sokat. -szólalt meg az egyik.- Jól vagy?
- I-igen - válaszoltam kicsit megszeppenve. - L-Lena?
- Ő még alszik. - Nem fázol? Tetőtől-talpig vizes vagy... -kérdezte az egyik mire végignéztem magamon és tényleg...ekkor jutott eszembe hogy nemrég beleestem egy tóba.
- Gyere - állt fel az egyik és elment mellettem, be a szobába amiben nemrég aludtam.- Tessék, öltözz át és gyere ki. -adott a kezembe egy fehér pólót és egy fekete melegítő nadrágot majd kiment a szobából és becsukta az ajtót. Gyorsan felvettem amiket adott, a nadrág nagy volt rám mivel a srác vagy egy fejjel magasabb nálam ezért egy picit jobban felhajtottam a póló pedig fehér volt és egy kicsit bő ami nem is volt gond mivel szoktam ilyeneket hordani de amitől egy kicsit megijedtem az az volt hogy átfog látszódni a fekete melltartóm...szerencsémre csak egy picit látszott mivel nagy volt rám.Amint belebújtam a ruhákba újból jött a látomás...

A tóparton állok.. pontosabban állunk. Lena is itt van...A nap fényesen ragyog és hallani a madarak dalolását is...fura még sosem voltam nappal ezen a helyen..a tó vizén visszatükröződött...gyönyörű az egész..a barátnőmmel egymásra pillantottunk és elmosolyodtunk..mikor újra a tóra néztem egy hattyúpár szállott rá...minden olyan meseszerű volt..hirtelen Lena egy kisebb sikítást adott le mire én oldalra néztem és láttam hogy Harry ölelte meg hátulról majd egy csókot adott neki...mire feleszméltem én is ugyanebbe a helyzetbe kerültem..majd éreztem ahogy TC hátulról belecsókol a nyakamba... Arra tértem magamhoz hogy ahogy állok hirtelen összeesek és TC karjaiba esek... a szobában mindenki ott volt beleértve Lena-t is. Ő is át volt öltözve..mindenki engem nézett. -Jól vagy? -kérdezte TC.


*Lena szemszöge*

Nagyon megijedtem mikor láttam Leaht összeesni de szerencsére ott volt mögötte a kék szemű fiú és elkapta.

-Jól vagy? -kérdezte barátnőmtől.
-Igen.....köszi TC. -erre mind a hármunk szeme nagyra nyílt.
-Honnan tudod a nevem? -kérdezett rá ezek szerint TC.
-A látomásomból.

Erre a kijelentésre a két srác össze nézett.Nem értettem a viselkedésüket.....

-Máskor is volt már ilyen látomásod?
-Igen......most is ugyan ott oltunk csak az elsőben hangot hallottam ami azt mondja hogy Bevésődés.
-Neked volt ilyen?-nézett rám feszülten a göndör.
-N-nem én..alva jártam.De kik vagytok hogy csak így kérdezgettek.Igaz hogy megmentettek de akkor is.....És az a kt farkas hova tűnt olyan hirtelen???

Tört ki belőlem a rengetek kérdés.

-Mi az a bevésődés? -tette fel a kérdést Leah.
-Egyszerre csak egy kérdést.Én Harry vagyok...ő TC.A bevésődés pedig..

Mondta volna tovább ha TC oldalba nem löki.

-Még ne....-suttogta oda halkan d mi is meghallottuk.
-Na jó......szerintem menjünk.-álltam fel és húztam magammal Leaht.
-Miért? -kérdezte halkan.
-Mert valami itt nagyon furcsa.Mi van ha bérgyilkosok?

Erre elkezdett nevetni.

-Olyan hülye vagy......miért lennének?
-Lena....nem bántunk titeket.Ha megfenyegetnének minket akkor se tudnánk.-válaszolt Harry.
-Mért?
-Mert ha ti meghaltok akkor mi is.Ha ti szenvedtek akkor mi is.Ha titeket bántanak akkor minket is.

Mi Leah-val csak össze néztünk.Nem értettünk semmit.Csak egy kérdés cikázott a fejemben: Miért?

-Most azonnal magyarázatot kérünk vagy elmegyünk.Amúgy is hiányolnak minket a táborból.

Mondta Leah nyugodt hangon de én tudtam hogy nem az.Tudtam hogy izgatja a válasz.
Tudtam hogy úgy nem lenne képes elmenni hogy nem tudja.Hiába akart vissza menni a táborba..Valami ide láncolta ahogy engem is.Vagy inkább valaki.Teljesen össze voltam zavarodva.Erre még Leah is rátett egy lapáttal.De nem csak ő...hanem a két titokzatos fiú is.

-Rendben...... -állt elé TC.
-Oké.....várok....
-Lena....nézz Harry szemébe.

Erre egy kicsit furán néztem rá.Harry közelebb jött és belenéztem gyönyörű zöld szemeibe.
Kapkodni kezdtem a levegőt majd Leah-val egyszerre kiáltottunk fel.

-Te vagy a farkas!



Sziasztok!!!!!!!Ha tetszett akkor iratkozzatok fel vagy komikat is elfogadunk!! <3

By.: Dodó
        

1 megjegyzés:

  1. OMG........ez nagyon jó...azonnal kövit! Nagyon ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés

Obserwatorzy