Strony

Zenelejátszó

2015. május 23., szombat

10.fejezet Egy újabb bonyodalom

Sziasztok! Itt a 10. fejezet *-* Reméljük tetszeni fog :) Jó olvasást! :*


*TC szemszöge*

Reggel mikor felkeltem Leah feküdt mellettem...Akaratlanul is elmosolyodtam. Olyan gyönyörű! Csak feküdtem és gyönyörködtem benne. Nem hiszem el hogy végre itt alszik mellettem.. idáig érzem azt a finom illatát ami teljesen megbabonáz*-* Nem is tudom milyen gondolat által de kénytelen voltam végig simítani az arcát és közelebb menni hozzá és tovább gyönyörködni.

-Jó reggelt. -töri meg a csendet és erre fel kell eszmélnem.
-Neked is- mosolygok rá.- Hogy aludtál?
-Jól köszi. -mosolyog, majd megpuszilom a homlokát.
-Annyira gyönyörű vagy!
-Főleg így kócosan a te pólódban...eltudom képzelni hogy nézhetek ki...
-Te még így is gyönyörű vagy Leah! -simítom meg az arcát újra.
-Annyira aranyos vagy. -mosolyog majd hozzám bújik és pedig még jobban magamhoz húzom.


Most már teljesen rabul ejtett az illata...na meg persze ő maga is...

-Szeretlek Leah! -csúszik ki a számon ez a mondat.
-Én is. -néz fel rám.

 Egy kis idő után felkeltünk majd adtam neki tiszta ruhát és lementem a konyhába.

-Szia. -köszönök Harrynek.
-Szia, na mi volt? -kérdez rá.
-Szerintem sikeresen kibékültünk... -mosolygok- Nálatok?
-Mi is. Annyira fantasztikus ez a lány.
-Ne is mond..

Miután elkezdtünk reggelit csinálni hamar rá jöttünk hogy nem is olyan egyszerű főzni..

*Leah szemszöge*

Mellette keltem*-* Igen ez fantasztikus... egyszerűen leírhatatlan. Homlokon puszilt*-* Végig simította az arcomat.. Gyönyörűnek hívott miközben úgy néztem ki mint aki a halálán van....

Futottak át ezek a dolgok az agyamon miközben felvettem a pólóját - mivel a nadrág nagy volt rám..maradtam a sajátomnál- és rendbe szedtem magam. Ahogy jobban körül nézek nagyon rendes szobája van...pedig rendetlenre számítottam..Az ágy a szoba közepén van felette pedig pár polc amin különböző tárgyak vannak.. az ágy egyik oldalán egy beépített szekrénysor van amiben a ruháit tartja..a másik oldalt pedig az ablak..vele szembe pedig egy hatalmas plazma TV alatta pár szekrény amin mindenféle hajra való cuccok vannak és még sok más.. ezen az oldalon van egy hatalmas tükör is gondolom hogy tudja nézegetni magát.. :)

-Kop-kop -mosolyog Lena az ajtóban.- Bejöhetek?
-Persze, gyere csak...Mi volt? -kérdezek rá.
-Ezt nem lehet elmondani.. Hazza elmondott mindent, és annyira aranyos hogy fél hogy elveszít*-*
Nálatok?
-Ugyan ez -mosolyogtam.- És kimondta..kimondta hogy szeret!
-Hazza is- kezd ő is mosolyogni.

Még pletykáltunk egy kicsit majd leindultunk....arra értünk le hogy a srácok öm..szóval.. szerintem főzni próbáltak vagyis..valami olyasminek tűnt amit csináltak. Ahogy megláttuk hangos nevetés tört ki belőlünk majd megfordultak.

-Jól van nevessetek csak! -nyújtotta ki a nyelvét Harry.
-Ezt nem így kell csinálni!
-Hát arra rájöttünk... csak tudjátok nem tudunk főzni -óh...ha nem mondod rá nem jöttem volna.
-Nekünk nincs rá szükségünk. Mi egybe esszük a nyulakat és egyéb finom falatott. -mondja tovább Hazza.

Lenával egymásra néztünk majd átvettük a srácoktól a főzést. Végül megcsináltuk magunknak a kaját és leültünk enni. Mi azt amit csináltunk a srácok...hm.. valami kisebb állatnak kinéző valamit ettek..

 -Megkérdezném hogy mi az -mutat Lena a srácok ételére- De jobb ha nem tudom meg.
-Szerintem is. -majd elkezdtek röhögni.
-Lesz ma valami órátok vagy valami dolgotok? -kérdezi TC.
-Hát ma nem lesz óránk..-kezdek neki.
-Programot meg nem terveztünk.. -fejezi be Lena.
-Akkor -csapja össze a  két tenyerét Harry- ma velünk töltitek a napot ha van kedvetek hozzá.
-Jó -mondtuk egyszerre.
-És mi a tervetek? -kérdezek rá.
-Hát először is hazaviszünk titeket ott átöltöztök bikinibe meg felé valami ruhába. Utána pedig lemennénk a falkával és még pár lenyomattal a tóhoz. Így még jobban meg tudjátok őket ismerni.
-Benne vagytok? -kérdezik egyszerre.
-Igen. -válaszoljuk.

Miután elpakoltuk a tányérokat és a srácok elmentek átöltözni el is indultunk.A tábor előtt megbeszéltük hogy a srácok ott megvárnak minket mivel az őrök nem nagyon szeretik az idegeneket..Lenával gyorsan beszaladtunk a házunkba és elkezdtük a bőröndökbe a bikininket keresgélni. Kb. 10 perc után meg is lettek.

-Remek...szarakodhattam reggel a sminkemmel most meg megyünk fürdeni.. -kezdtem el mérgelődni.
-Ne is mond -kezd el röhögni.- Szerinted ez jó lesz? -mutatja a ruhát amit a bikini felé vesz.
-Tökély :D -mondom majd én is felveszem a ruhám, lemossuk a sminket -ugyanis nem akarjuk hogy ott legyen csupa fekete az arcunk- és vissza indulunk a srácokhoz.

-Csajok, jól néztek ki! -jön oda két srác akikkel jóba lettünk miközben megyünk.
-Nincs kedvetek este bulizni? -kérdezik.
-Bocsi de van már programunk. -mondjuk egyszerre.

 Majd bólintanak egyet és tovább állnak. Elindultunk a tóhoz ahol már ott voltak egy páran. A legtöbben ugráltak a vízben, míg volt akik napoztak vagy épp beszélgettek.Mi is hamar beilleszkedtünk. A srácok bemutattak olyanoknak akiket eddig még nem ismertünk. Nagyon kedves itt mindenki! :) A srácok még a vízben mikor mi már kijöttünk valami innivalóért.

-Ez is egy újabb jó nap.
-Egy újabb jó nap velük. -tette hozzá a barátnőm.
-Igaz már tökre elfelejtettem. -nevettünk.
-Sziasztok! -zavarta meg a beszélgetésünket 2 ismerős hang majd 2 ismerős arc..
 -Öm.. Hali.
-Sziasztok..
-Sajnáljuk a múltkorit. -mondta Dev.
-Van kedvetek sétálni vagy valami? -kérdezi Zayn.
-Bocsi de nincs. -mondjuk egyszerre.
-De ugye nem akartok egyedül itt ülni végig? -kérdezik.
-Khm.. azt mondták nincs kedvük sétálni.. -jön oda TC, mire egy grimasszal elmennek.- Elképesztőek..
-Igen azok. -mondjuk Lenával egyszerre.

TC leült közénk majd nem sokkal később csatlakozott Harry is aki egyből elkezdett kérdezgetni hogy mi történt..

*Lena szemszöge*

Miután válaszolgattam Harry féltékeny kérdéseire egy váratlan dolog történt.Harry,engem TC meg Leah-t kapta fel menyasszony fogásba  és indultak el velünk a tó felé.Na ne.
-Harry!Most azonnal leteszel vagy.....nem nincs más választásod! -mondtam neki mérgesen.
-Pontosan!Thomas Dee Carter!Tegyél le! -de...késő volt.1 másodperc kellett hogy megérezzem a hideg vizet.Kapálóztam és sikerült feljönnöm a felszínre de mikor már levegőhöz jutottam volna,
valaki visszarántott a mélységbe.Kinyitottam a szemem hogy megnézzem hogy ki akarja ennyire a halálomat....Az én drágalátos Harry-m volt.Nem érdekelte hogy már majd' meg nem fulladok,közelebb húzott magához és megölelt.

De cuki.....lenne ha kapnék levegőt.Már biztos ő is észrevette hogy a halálomon vagyok  így fellökött minket a felszínre.Én egyből levegőért kapkodtam.

-Te idióma! -kezdtem el kiabálni.
-M-mi?Idióma? -kezdett el röhögni...de nemcsak ő hanem a többi vérfarkas
egyed is.Azért ez annyira nem vicces.Leah csak mosolygott mert már ismer és nem egyszer szoktam használni az "idióma" szót.

Miután mindenki túl tette magát az én szótáram használatán kimentünk a partra és én meg Leah sütkéreztünk a többi lenyomattal.Nagyon kedvesek..Kellett nekünk egy kis kikapcsolódás.Ez a tábor kemény...d az a jó hogy sok új mozdulatot tanulunk,és saját koreográfiákat tanítunk egymásnak.Én...soha nem gondoltam volna hogy így fog alakulni.Azt hittem hogy majd jól eltáncikálunk és ennyi...de nem.
Szerelembe estem.És..nem bánom hogy találkoztam Harry Styles-sal.Jó döntés volt sétálni az erdőben az éjszaka közepén.Köszönettel tartozok Leah-nak hogy ilyen hülye hogy ezt kitalálta na meg magamnak hogy nem voltam félős és elmentem.Ez volt életem egyik legjobb döntése.

Nem sokáig élvezhettem a meleget mert hirtelen egy eléggé hideg folyadék került...De nem csak rám mivel Leah is felsikított.Azonnal kinyitottam a szemem hogy meg nézzem a "tettest".Egy fekete hajú fiú állt előttünk.

-Bocsánat...Tényleg bocsi.
-Semmi baj.....Jayk ugye?
-Igen. -mosolygott rám és Leah-ra.


Nem mosolygott sokáig mivel a szeme hirtelen szürke lett.Nagyon megijedtünk ezért én Harry míg Leah TC nevét kiáltotta.Ők azonnal oda jöttek hozzánk meg nézni hogy mi történt.Mikor meglátták Jayk-ot akkor csak annyit mondtak hogy "Nyugi..mindjárt vége" hát.....kösz srácok.
Mikor már rendes színű lett a szeme Leah egyből rákérdezett.

-Ez meg mi volt?
-Látomás. -válaszolt.
-Mit láttál? -tért rá a lényegre TC.
-Nem jót. -rázta a fejét és a tekintetét Devil-re és Zayn-ra szegezte.
-Már értem. -morgott Hazza. -Hé!Ti!Gyertek ide! -intett a két srácnak.
-Na mizu? -mosolygott rám Zayn.
-Ennyire utálod az életed? - kérdezett rá Harry ökölbe tartott kézzel.
-Szóval? -nézett TC várakozóan Jayk-ra.
-Azt láttam hogy....


Ha kíváncsiak vagytok hogy mit látott Jayk akkor komizzatok!

Köszönjük a 2.feliratkozónak!


3 megjegyzés:

  1. Nemrég találtam a blogot de eszméletlen jó*-*
    Siess vele mert ITT öl meg az ideg:(
    ^-^o_o0-0

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendeben meg próbálunk sietni vele..most hogy nyári szünet van több időnk lesz.. :D

      Törlés

Obserwatorzy