Strony

Zenelejátszó

2015. május 18., hétfő

Kritika / 1

Blog: Keltazöld

Kritika By.: Dodó

Design:

 Egy kicsit hiányos.Én elviselnék fent egy fejlécet.Az elrendezés pont jó!Nincsen tele zsúfolva.Talán a a menüpontok lehetnének nagyobbak.De egyébként nem rossz!

10/8

Történet:

Először még nekem egy kicsit zavaros volt...De aztán kezdett kialakulni a történet.Már az els felvonásban történt egy nagyon izgalmas rész ami felkeltette a figyelmem!Az pedig az a kis játék volt.De komolyan már úgy ültem hogy "Úh most mi lesz?" meg hogy "Menj már oda!Nem a csaja!Meg ha igen mi van?"Szóval én oda voltam ezét a részért.
Részletesen írod le és ez jó!Tetszik hogy neked sorba jönnek a dolgok és nem úgy hogy egyik pillanatban a barátnőjével van a másikban pedig már táncol az idegennel.Szóval..jó munka!

10/10

Karakterek:

Skyl: Titokzatos lány..Nem sok mindent tudunk meg róla de ez így a jó!Ettől lesz érdekes.
Nem elégedett önmagával...de ki az?Tetszik hogy makacs.

Path: Nekem ő a kedvencem!Tetszik hogy ennyire szó kimondó!Meg az is hogy bátor!
Rá tud venni bárkit bármire.(Vagyis nekem ez jött le..a makacsságából ítélve.)

A titokzatos srác: Róla nem tudok írni mert még csak is kis rész jelent meg róla

10/10

Ez csak építő kritika!Remélem hogy tetszik!Weenie szerintem holnap tudja megírni!Puszi! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Obserwatorzy