Strony

Zenelejátszó

2015. május 17., vasárnap

9.fejezet Békülési akció

Sziasztok!!Egy kis késés után meghoztuk nektek a következő fejezetet!Igaz hogy nem gyűlt össze az a   KETTŐ megjegyzés de köszönjük annak aki képes volt venni a fáradságot és kommentelni.
Szóval köszönjük Florakataslin Puklics.


*Lena szemszöge*

Nagyon idegesített ez a csaj.Legszívesebben kikapartam volna a szemét..Annyira nézte Harry-t hogy én csak odaálltam elé majd egy kicsit arrébb löktem.
-Lelehet szállni a pasimról. -szinte izzó szemekkel néztem rá és belátta hogy nem szerencsés velem szórakozni.Inkább elhúzta a csíkot.Mikor vissza fordultam Hazza-nak egy kisfiús mosoly volt az arcán.
-Minek örülsz ennyire?
-A pasid vagyok. -mosolygott majd megölelt.Jah...így már értem..azt mondtam hogy a pasim.
Nem bánom..Had legyen neki gyerek nap.
-Figyelj én sajnálom..Nem akartam balhét csak megmutatni Zayn-nak hogy nem vehet el tőlem. - fúrta fejét a nyakamba.
-De miért kellett ezt csinálni?Mi van ha csak barátozni akar. -adtam neki valami  ésszerű választ de csak megrázta a fejét.
-De akkor sem kellene ilyen féltékenynek lenned.
-De ha...
-Nincs de ha Harry.Most hagyj.

Elkellet mennem a közeléből.Már nem bírtam ott maradni vele.Éreztem az illatát.Már-már csábított.
De akkor is meg kell értenie hogy nem kell ilyeneket csinálni a miattam.Ezért jöttem el.Hogy tanuljon a hibáiból.Most úgy érzem magam mint egy anya aki megbünteti a gyerekét aki rosszat csinált.Mikor beértem a "házunkba" Lena az ágyon feküdt és nyomkodta a telefonját.
-Na mizu? -kérdeztem rá mivel vagy 5 perce bámulta a képernyőt.
-TC írt nekem  jegyzet tömbbe.
-Muti. -ugrottam azonnal mellé és elolvastam.Ez olyan aranyos!
-Na és meg bocsájtasz neki?
-Nem.Még nem.Azért az már sok hogy összeverte Devint.Te Harry-nek?
-Nem.Majd akkor amikor megígéri hogy többet ilyet nem csinál.Neki is baja esett és így szörnyű volt látni.
-Igen...De azt hittem hogy kibékültetek mert ott ölelkeztetek.
-Nem.....Te azt hittem hogy  megszaggatom azt a hisztikirálynőt.
-Mit csinált már megint? -kezdett nevetni Leah.
-Rá akart mászni Hazz-ra.
-Majd legközelebb.

Imádom Leah-t.Ő a legjobb barátnőm.Olyan nem normális mint én és ezért is szeretem.
Jól elbeszélgettünk és észre se vettük hogy már este 7 van.Szuper.
Mikor készültünk fürdeni menni.Vagyis....hogy meg szavazzuk ki megy előbb az ajtó alatt egy kis levél csúszott be.Oda akartam menni megnézni hogy mi áll benne de Leah felkiáltott.
-Vigyázz!!!Mi van ha  bomba? -egy pillanatra meg torpantam...lehet hogy igaza van.....Dehogy van igaza.
-Hülye vagy. -oda mentem és felvettem.Jéé....nem robbant fel. (?)
Leah is oda lépett mellém és elkezdtük olvasni a titokzatos levelet.


Drága Leah,és Lena!

Légyszíves gyertek ki a tóhoz!Szeretnénk valamit mutatni!Csak arra kérünk titeket hogy gyertek el
amint elolvastátok.!

TC/Harry <3
-Menjünk? -kérdeztem rá de erre én is tudtam a választ.
-Persze. -kapta fel a dzsekimet és a sajátját és indultunk is a srácokhoz.

*Harry szemszöge*

Fájt hogy Lena elutasító volt velem.Fájt hogy csak úgy ott hagyott.
Lassan kullogtam haza fele.Most nem volt kedvem átváltozni.Úgy éreztem hogy ha Lena nincs mellettem akkor nincs miért élnem.Nincs oka az életemnek.A szívem majd szét szakadt.
Ez nem fizikai fájdalom volt hanem lelki.Rossz hogy nem tarthatom a kezem között és nem láthatom
a szemét...az édes mosolyát amit annyira szeretek.Egy kívül álló azt mondta volna hogy úgy nézek ki mint egy feltámadt halott.Nem tehetek róla.Ilyen egyszerelmi fájdalom.
Mikor haza értem TC csak bámulta a TV-t de ha bárki megkérdezné tőle hogy mi van benne azt válaszolná hogy nem tudom.Ő is azt érzi amit én.
-Jól vagy?
-Szerinted? -nézett rám egy kicsit mérges szemmel.Igaza van.Hülye kérdés volt.
-Én se jobban.
-Gondolkoztam. -kezdett bele. -Mit szólnál és Békülési akcióhoz?
-Jó ötlet!És...hogy tervezted?
-Először is írunk gy levelet a lányoknak.Elosonunk a házhoz ahol ők vannak és becsúsztatjuk azt az ajtó alatt.
-Na és mi állna a levélben?

Miután megírtuk a levelet elmentünk a táborba.Már majdnem ott voltunk de ilyen a mi szerencsénk....
Már épp hogy becsúsztattuk valami őr észrevett.Itt még őrök is vannak.De jó egy tábor.Chh.
Gyors futásba kezdtünk.Szerencsére megúsztuk.Nem kaptak el,így egyenesen a tóhoz vettük az irányt.Csak reménykedni tudtunk hogy eljönnek-e.

*Leah szemszöge*

Egész nap ezen az egészen gondolkoztam. Vajon mi lehet az oka hogy így összekaptak? Tényleg azért csinálták mert féltékenyek vagy mi..?   Elég zavaros minden.. Miután megláttam az üzenetet TC-t egy kicsit elszomorodtam... Nem tudom miért hiszen alig ismerem de beleszerettem ebbe a srácba*-* Miután sikerült az ábrándozásomból feleszmélnem kinéztem az ablakon és Lenát és Harryt láttam...beszélgettek  -gondolom a múltkoriról- Hm...Lena ilyen könnyen megbocsátott neki?? Hiszem megölelte.. Olyan aranyosak együtt.. Nem akartam nagyon leskelődni így vissza feküdtem az ágyra és tovább nyomkodtam a telefonom..Mikor Lena megérkezett elmondott mindent ahogy én is neki..mikor már azt kezdtük el megszavazni hogy melyikünk megy előbb fürdeni az ajtó alatt egy levél csúszott be.. A srácok írták..

"Drága Leah,és Lena!

Légyszíves gyertek ki a tóhoz!Szeretnénk valamit mutatni!Csak arra kérünk titeket hogy gyertek el
amint elolvastátok.!

TC/Harry <3"
Gondolkozás nélkül elindultunk. A tóhoz érve észrevettük Harryt aki nekünk háttal állt majd mikor észre vehette hogy jövünk megfordult és elmosolyodott. Harry előtt egy kis piknik szerűség volt. Hm..szóval piknikezni akarnak? De egy nagyobb kérdés az hogy hol van TC?? Ahogy oda értünk Harry egy széles mosollyal fogadott minket.

-Sziasztok!
-Hali -köszöntünk egyszerre.
-Teecel arrébb van egy kicsit..arra sétálj tovább még meg nem látod. -igazított útba mire csak bólintottam egyet és elindultam.

Kb. 5 perc séta után -egy sötét ijesztő erdőben egyedül- meg láttam TC-t. Ahogy ő is észre vett hozzám rohant.

-Szia -mosolygott majd megölelt.
-Szia - öleltem vissza..
-Olyan jó téged újra látni.
-Téged is. -mosolyogtam rá igen..hiányzott..
-Gyere! -fogta meg a kezem és mutatta az utat -nem mintha nem látnám..- Ő is egy piknikkel szerűséggel készült.. Nagyon szép volt.Miután leültünk belekezdett. - Most meghallgatsz egy "vacsora" közben?
-Persze....
-Jó csak ne haragudj hogy én mást eszek de hidd el próbálkoztam...de nem nagyon jön be ez az emberi kaja a nyers hús sokkal jobb...
-Jójó, semmi baj.

Majd belekezdtünk az egészben. Igen kicsit fura hogy ő nyers húst vagyis pontosabban egy egész nyulat eszik de hát félig farkas...Miközben ettünk elmondott mindent...Elmondta azt hogy miért mentek Devinékhez...elmondta hogy náluk is bevésődtünk  és hogy ez egy nagyon rossz helyzet... ugyanis akivel előbb csókolózunk meg ilyesmik azokkal ugye összekapcsolódik a lelkünk...és most úgy néz ki hogyha az egyikükkel csókolózom a másik meg fog halni.. :/ Ilyen helyzetbe sem kerültem még soha...Nem nagyon ismerem Devint sőt..egyáltalán nem..Nem pont én szeretnék az lenni aki miatt meghal...De viszont iránta nem érzek semmit..TC ő iránta igen*-* Nem hittem volna hogy ezt mondom de igen érzek iránta valamit sőt ennél a valaminél többet.. kezdem azt érezni hogy ha nincs mellettem hiányzik a másik felem...Jó igen ez baromi hülyeségnek tűnik..AZ IS!...de ez az életem azt hiszem..

-Tudnod kell hogy nem fogom hagyni hogy elvegyen tőlem Leah! Nekem szó szerint te vagy a mindenem. -fogta meg a kezem.
-Te is nekem...-mondom kicsit furán.- Érzem amiről beszéltél...-erre a kijelentésre csak elmosolyodott. Igen, régebben elmondta hogy egyszer majd érezni fogom ezt az érzést..

Miután megvacsoráztunk lementünk a tóhoz ahol le volt terítve egy lepedő és ráültünk. Az ülésből hamar az lett hogy TC hátradőlt én meg a hasára*-* és úgy néztük a csillagokat. Egyszerűen imádom ezt a srácot*-* Megbabonázott.. érzem most már tisztán érzem hogy tényleg ő az igazi és hogy összetartozunk...*-* Néha jobban magához húzott vagy épp belepuszilt a hajamba, közben pedig végig beszélgettünk.... Az este további részét együtt töltöttük majd éjfél körül elindultunk haza..vagyis hozzájuk...ezúttal az sem zavart hogy TC-vel kellett aludnom. Igen megint megkaptam a fekete pólóját is*-*

*TC szemszöge*

Nagyon megörültem annak amit Leah mondott. Örülök hogy már ő is érzi azt amit én. Tényleg egy nagyon aranyos és kedves lány csak félénk így idő kell még kinyílik.. de tudom hogy rá bármeddig várnék....






1 megjegyzés:

Obserwatorzy